14 Ocak 2015 Çarşamba

Ulaşım Planım ve Maliyetler

Ulaşım planı ve maliyetlerimi kısa ve öz bir anlatım açısından aşağıdaki tabloda göstermeyi tercih ettim.



Burada bazı noktalara değinmem gerekli;

Yukarıda belirtilen biletlerden İstanbul-Mumbai, Mumbai-Varanasi ve Delhi-Goa uçak biletlerini Aralık ayının 2. haftasında almıştım. Alınacak zamana gore  fiyatlarda değişlikler olacaktır.

Varanasi Agra arası 12-13 saatlik bir mesafe. Efsane olmuş tren yolculukları için en uygun iki lokasyon bana kalırsa.  Yalnız burada  waitlist 12. sıradan  bilet alabildik. Yani yerlerimiz garanti değil. Ancak büyük ihtimalle sıra gelecektir. Aldığımız biletlerden yer bulamaz isek artık o anki şartlara gore bir çözüm bulacağımızı düşünüyorum.

Agra, Jaipur, Pushkar ve Delhi birbirlerine 4'er saatlik mesafelerde olduğu için bu lokasyonlar arasında öncesinden bir ulaşım planı yapmayı gerekli görmedik.  Oralarda ulaşım için geniş opsiyonlarımız olacağını düşüüyorum. Otobüs, tren  ya da özel araç kiralama  yolu ile ulaşımı gerçekleştirebiliriz. Özel araç kiralama deyince gözünüz korkmasın, Hindistan çok ucuz bir ülke olduğu için buradaki özel araç kira fiyatları de cep yakıcak türden değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder