16 Ocak 2015 Cuma

Konaklama Planım

Gideceğim şehirlerde kalacağım yerler için  hiçbir rezervasyon yaptırmadım. Titiz bir okuma yaparak her şehirde konaklama için alternatifli  bir  otel/guest house listesi hazırladım. Gittiğim şehirlerde elimdeki listeye gore hareket edip  gösterilen odaların koşullarını gördükten sonra belirlediğim hedef fiyatlar doğrultusunda kalıp kalmamaya karar vereceğim.  Benimsediğim bu yaklaşımın, bana esneklik kazandırmakla birlikte bazı  riskli tarafları olduğunun farkındayım. Ancak diğer türlüsünün daha  büyük risk olacağını düşünüyorum. Önceden rezervasyon yolunu seçseydim hem gerçek bir pazarlık yapamayacaktım hem de bana belirtilen odanın koşulları gittiğimde değiştirilebilirdi. Hint esnafının turist kazıklamak ile ilgili pek çok numarasını okudum. Bu yüzden yanıltılma ve kandırılma ihtimalimin büyük olacağını düşünüyorum. Belirttiğim gibi en doğrusu gidip gördükten sonra karar vermek.

Bu bölüme hazırladığım otel/guest house listesini yazmayı  gerek görmedim. Hindistana gidip kalmaya karar verdiğim otellerin özelliklerini ve fiyatlarını daha sonra açacağım postlarda belirteceğim.

3 yorum:

  1. Merhabalar 2016 mart ayında bi arkadasimla hindistana gideceğiz kaldığınız yerleri belirtirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar 2016 mart ayında bi arkadasimla hindistana gideceğiz kaldığınız yerleri belirtirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,
    Varanasi'de Gunpati Guest House, Agra'da Ray Of Maya, Jaipur ve Pushkar'da kaldığım yerleri hatırlamıyorum, New Delhi'de Hotel O'Delhi, Goa Agonda Beach'de Sea Star Resort , Mumbai'de ise Hotel Broadway'de kaldım.

    YanıtlaSil