14 Ocak 2015 Çarşamba

Hindistan'a Havayolu Alternatifleri ve Maliyetler

Vakti zamanında Hindistana gidiş için Havayolu alternatifleri  ile ilgili hazırladığım tabloyu aşağıda sunuyorum.  Fiyatları içeren sütunu tablodan çıkardım. Alınacak zamana gore fiyatlar değişiklik gösterecektir. Seyahat  tarihimin 1,5 ay öncesinden  fiyatlara bakmıştım ben. O zaman  en düşük fiyat'ı Fly Dubaiden almıştım. 1100 TL civarındaydı. Ancak gördüğünüz gibi bu havayolunun Dubai'de ciddi bir bekleme süresi var. Zamanı geniş olanlar bu bekleme süresine razı olabilirler. Bu bekleme süresinde Dubai'yi görmek isterseniz transit vize almanız gerekiyor.  Transit vize ücreti yanlış hatırlamıyorsam 200 tl civarındaydı.  Fly Dubai'den sonra en düşük fiyatları Air Arabia ve Gulf Air'da görmüştüm. 1500 Tl civarındaydı. En yüksek fiyatlar ise THY ve Air India'nınkilerdi. 1900 TL civarındaydı.

Burada dikkatelerden kaçmasın tüm uçuşlar gidişdönüş İstanbul-Delhi arasındadır.
Ben sonrasında uçak biletimi gidiş dönüş İstanbul-Mumbai arasında almaya karar verdim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder