13 Ocak 2015 Salı

Blog hakkında


Hindistan'a gitme fikri zihnime düştüğünden beri bu ülkeyi yakından tanımak için  epey bir kaynağı taradığımı söylemeliyim. Hindistan'a dair  yararlandığım kaynakların en değerlileri benim için gezi anı ve deneyimlerinin aktarıldığı bloglar oldu. Gezi bloglarından okuduğum notlar, genel seyahat bilgilerinin dışında kişisel amaç, zevk ve tecrübelere  göre  farklılık gösterdiğinden kıyaslama yapmak, alternatifleri öğrenmek, en güvenilir  ve doğru seçimleri yapmak açısından  benim için yol gösterici nitelikteydi.  Hindistan seyehati için hemen hemen tüm hazırlık ve planlamalarımı, okuduğum  seyahat anılarından elde ettiğim bilgiler üzerinden yaptığımı belirtmeliyim.
Ayrıca, gezi forumlarında gördüm ki bir çok insan Hindistan'a  gitmek için can atıyor. Bana gore insanlar, Hindistanda görülecek yerlerden daha ziyade, seyahat maliyeti, ön hazırlık süreci, ulaşım ve konaklama koşullarına dönük nokta atışı ve damıtılmış bilgiler peşinde koşuyor. Bu anlamda, seyahat anılarının  yer aldığı yazılar çok da tatmin edici içerikde olmayabiliyor.  İşte ben blogumu, tipik gezi izlenimlerinin yanı sıra biraz da bu noktadaki ihtiyacı göz önünde bulundurarark hazırlamaya çalışacağım. Benim, uzun/zaman alıcı  okumalardan çıkardığım ve çeşitli deneyimlemelerle elde elde ettiğim bilgileri burada  öz bir anlatımla pratik bilgiler şeklinde sunmaya gayret edeceğim

 Umuyorum ki burada paylaştıklarım Hindistan'a gitmek isteyenler  için yol gösterici ve cesaretlendirici nitelikte olur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder